18 Mayıs 2012 Cuma

MİM


SİLMEDEN MİMİ


Yine beni düşünmüşler sevgili arkadaşlarım deeptone ve i.r.e.m.c.e,
kendilerine teşekkür ediyorum.

Mim'iz kafamıza göre takılalım mimi, şöyle ki plan yapmadan, düzeltme olmadan bir şeyler yazmamızı istemişler.


Ben de yazıyorum o halde.

Blogumu açarken hayatımın her anından kısa kısa yazacaktım ki hayatımda sadece kitaplar varmış gibi görünmesin, bunu başaramadığımı düşünüyorum.Özel günler ya da katıldığım etkinlikleri bir türlü paylaşamıyorum ama inanın paylaşmak istiyorum:)

Başka , şu aralar sizlere bahsetmediğim bir etkinlik içerisindeyim "dikiş kursu'na" gidiyorum .Dikebildiğimi kanıtladım, bir de omuzlarımı oynatabilirsem; bugün ne giysem'de, hakan'la birlikte gelen kızları fena halde eleştirmeye başlayacağım.

Hiç TV izlemeyen ben, oğlumun sayesinde Survivor manyağı oldum neredeyse, acayip Nihat'ı tutuyorum:)

Değişik insanlar , hayata değişik bakış açıları demek , insanları tanıdıkça hüsranlarım da hayranlıklarım da hızla artıyor.

Ee benden bu kadar:)

Mimlediğimiz insanların mime bakışları farklı olduğundan kimseyi mimlemiyorum , kim isterse o takılsın:)




2 yorum: