28 Şubat 2013 Perşembe

23-"MIŞ" GİBİ YAŞAMAK-AŞKIN AKKUŞ

Truva Yayınları
2012 basım-350 Sayfa


Bazı kitapları neden aldığımı hatırlamıyorum ;

ya kapağı etkilemiştir ya da arka kapaktaki yazılar , diye düşünüyorum.

Öylesine aldığım pek çok kitaptan memnun ayrılmışımdır.

Oysa bu kitap, bu kitap  harikaydı.

Nasıl almışsam almışım ama iyi ki almışım.

Hikaye süper  , dil güzel.

Göndermeler, arada beyan edilen ama hikayenin içindeymişçesine harmanlanan fikirler güzel.

Yazarın da ilk kitabıymış .Tanışmış oldum.Ve de mimlemiş.

Kitap bittiğinde hissettiğim şey ise şu oldu , hani devamı?

Muhakkak devam kitabı yazılmalı ...




16 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum yeni yazarlarla tanışmaya , not aldım bile. Keyifli okumalar.Fotoğraflar yine çok zarif, bu defa biraz iştah kabartıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, beni şaşırtan yazarların, yerli olması acayip mutlu oluyorum:)umarım sen de keyif alırsın:))

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler, notumuzu aldık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , değer verdiğiniz için:)

      Sil
  3. Listeye alındı .Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. hımmm hem öykü hem yazarın ismi çokoş hem de kitabın ismi.
    birden ısındım buna.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumalısın Deep , merak ediyorum fikrini:))

      Sil
  5. Ben bunlara şaşırtan kitaplar diyorum Eylemim. Mona Lisa'nın Dudakalrı diye hiç bilmediğim yazarını tanımadığım bir kitap aldım ve su gibi okudum bitti. Çok sevdim ayrıca.
    Listeye alıyorum bu kitabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninkini aldım canım:)Teşekkür:))

      Sil
  6. Hımmm merak ettim, kitap güzel sen de çok güzel anlatmışsın okumak lazım :) Bende de olur bu Aslı'nın dediği gibi şaşırtan kitaplar gerçekten de :)
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen olur:))Siz de şaşırtsın umarım:))

      Sil
  7. ben eskiden her kitabı almaz konusunu falan okur çok seçerdim artık biraz ilgimi çekerse alıyorum çünkü içerik çok farklı oluyor,bu arada tam aklımdan geçiyorsun yeni yazını görünce hımm kek yiyormuş oldum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ya, düşünüldüğümü bilmek çok güzel:))

      Sil
  8. Güzel paylaşım. bloğunuzu takipe aldım:)banada beklerim:)

    YanıtlaSil