12 Mayıs 2013 Pazar

43-BİR ÇİFT YÜREK-MARLO MORGAN

Klan Yayınları
Çeviri:Eren CENDEY
20121 Basım-24. Baskı
240 Sayfa



"İki varlık asla aynı mekanı kaplamaz."

"İnsanlar kızgın, bezgin, kendileri için üzgün veya korku dolu oldukları zaman yaşıyor sayılmazlar.Soluk almak canlı olmayı belirlemez."

"Bizim toplumumuzda ne çok unutkan , sorumluluk alamayan, güvenilemeyen ve düşkün yaşlı olduğunu düşündüm.Oysa burada , bu yabanıl ortamda yaşlılık, bilgelikle eşit adımlarla ilerliyordu ve bu kişilerin tartışmalara katkıları önemle değerlendiriliyordu."

Bu kitap çok güzeldi.Yine silkeledi yaşadığım anı.

Daha önce de buna benzer bir kitabı, yerlilerin ağzından okumuştum, GÖĞÜ DELEN ADAM'da.

Okumayanlara o kitabı da tavsiye ederim.



6 yorum:

  1. Maşallah diyorum sana:)

    Geç kaldım ama anneler gününü de kutlarım ;=)

    YanıtlaSil
  2. Okudum bu kitabını yazarın ama çok oldu, şu an pek bir şey hatırlamıyorum inan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eski bir kitapmış Aslım :)Herkes okumuş bir ben kalmıştım ben de okudum:)

      Sil
  3. iyiydi severim bu türü.
    :)

    YanıtlaSil