8 Ekim 2013 Salı

MİM!-DUYGU MİMİ

Çok kıymetli, pek sevgili , en aktif bloggerım, DEEPTONE'um mimlemiş beni , teşekkür ediyorum kendisine.

Duygu dünyama el atalım bakalım ne çıkacak? :)


1. En çok kırıldığın/incindiğin kelime?
 Deep bulamamış, ben de bulamadım .Zamana, duruma ve söyleyene göre değişir.

2. "Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca   "alınırsın" ne düşünüyorsun?

Deep yine bulamamış, ben de :))

3. Seni en çok duygulandıran şarkı?

Zamana , mekana , duruma göre değişir bu , tek şarkı?, bilemedim şimdi:)

4. Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti...Şimdi pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?

İkinci şansı bende bulamaz orası kesin , ha es- kaza verildi o şans , 3. 'yü rüyasında bile görmesi mümkün değil:)

5. Nefret mi Aşk mı?

Her ikisi de , :)

6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Bilerek kalp kırmam , kalp kırmamak için elimden geleni yaparım , bilerek kırdıklarımı onarmaya çalışmam.

7. Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine akıtarak mı?

Salya sümük ama asla sesli değil.

8. En korktuğun şey?

Aslında bu sorudan sonra düşündüm de , her şeyden korkarım.:(

9. Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?

Pek sıkılmam, ama çok sıkılırsam bir kahve yapar, bir de sigara yakarım:)

10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Kızılmasından hiç hoşlanmam.

11. Şiir/müzik/öykü/deneme?

Şiir+roman:)

12. En son ne için ağladın?
Ciddi anlamda kahrolarak dedem için ağladım , ha öyle gel-geç ağlamalardan sa kitaptaki hikaye  için ağlamışımdır.Balık burcuyum ama uyumlu olan tek özelliğim ağlak olması.

13. Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Öyle hemen etkilenmiyorum artık , eskiden güler yüze hemen kanardım:)


14. Dayanamadığın şey?

İkiyüzlü insanlar , dedikodu, yalan, ukalalık, her şeyi bildiğini iddia edenler , .

15. En sevdiğin duygu?

mutluluk:)Çabucak ta mutlu oluyorum:)

Mesela bu mimi gönderen arkadaşım beni de hatırlayıp mimlediği için çoook mutlu oldum , tekrar teşekkür ediyorum Deeptone:)

Kimseyi mimlemiyorum ama duygularını anlatmak isteyen herkes yapsın istiyorum.




6 yorum:

  1. güldüm, deden dışında.
    geliycam yinaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. iki kere okudum şimdi.
    sevdim.
    kendine özgü sölediklerin.
    kalp kırma, bilerek kırma.
    ilginç buldum bu yanıtı he.
    :)
    seni neden unutcam ki pışşıık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutmaaaaa:)Sildim mi tam olsun diye önce kalbini kırıyorum dermişim:)

      Sil
  3. Çok güzel bir mim olmuş. Cevapları pek sevdim :)

    YanıtlaSil