29 Kasım 2013 Cuma

104-EVVEL SEVDA İÇİNDE-İBRAHİM ÖKSÜZ

Kolektif Kitap
1. Basım 2013-94 Sayfa



"Kadınlar Tuvaleti"

"Bildiğini biliyorum
                                                Tanımadığın kadınlarla seviştiğimi
Ne aradığımı bildiğini
                          biliyorum



Yanaşıp entelektüel bir yalnızlığa
                       Ne bekliyorsun diyorum
Bahçemde çiçek kalmamış
                                  Üstelik bırakmadılar 
Bulmak istediğim gibi yüreğimi


Ceplerim aşk dolu diyorum
                                              sanki kalmış gibi
aşk 
               varmış gibi
Sana söylediğim sözleri 
                          Sanki ilk kez söylüyor gibi

İşte buradayım 
                               Başka bir kadının bedeninde 
      senden nefret ediyorum 
                            şu anda
şimdi."


 Şiir demek, hayatın özeti demek .
Şiir demek , anlam demek.
Şiir demek , her şey demek
                             diyebilmek.

İbrahim Öksüz'ün 2. kitabı, daha önce haberdar olsaydım kendisinden , kesinlikle kaçırmazdım ilk kitabını.

Bu kitap kendisi tarafından isme imzalı geldi , bir kez daha teşekkür ediyorum .

Kelimelerle dansı daim olsun ...




4 yorum:

  1. hımmmm hiç duymadım. okuyim. isme imzalı nasıl yani öle geliyo bee. bilokçu mu o.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bak duymuş oldun , oku tabe .Yok bilokçuluğu ama öle görmüş benim bloku herhal , okur musun dedi , okurum dedim , o da sağolsun bir de imzalamış üstelik , mutlu oldum:)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim arkadaşlar
    Şiirin kritiği bir yerlerde yapılıyorsa ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke yazılan her şeyin kritiği yapılsa , tabi en güzellerinden biri de şiir , keşke okunabilse ülkemde de , keşke vaktinde kıymet verilse...Ama nerdeee...

      Sil