25 Ocak 2014 Cumartesi

8-HİÇ - MECİT DÜNDAR

1. Baskı 2013-92 Sayfa



KİTAPTAN
"-Yalnızlık öyle bir şey ki ;
artık insana keyif vermeye başlıyor ve bir yaşam tarzı oluyor."


"-Yalnız insanlar, aslında yalnız olamayanlardan daha mutludur."


Şimdi ben bunları yazdım ama kitap bu cümlelerin üzerine kurulu gibi algılanmasın.

Bunlar benim beğendiğim cümleler.

Aslında çok daha ayrıntılı ve uzun olabilecek bir hikaye , gerçek yaşam öyküsü , biraz da belirsiz kalarak sonlanmış.

Sanki gelişme yarım kalmış.

Ama güzel , her ne kadar sonu mutlu olmasa da , herkes için... 


8 yorum:

  1. Tanıtım için teşekkürler,güzele benz,yor:)

    YanıtlaSil
  2. Hiö başlığını görünce yakın zamanda okuduğum Markus Zusak kitabı aklıma geldi hemen :) Hatta sevindim acaba Eylemim nasıl bulmuş diye.
    Listeye alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da okumak istediklerim arasında ama henüz elimde olmayan bir kitap, okursam yazarım Aslım:)

      Sil
  3. hımmm. sevdim okuyabilirim.

    o cümleler ben işte yaa.

    :)

    YanıtlaSil
  4. yalnızlık üzerine yazılmış eserleri okuyorum aslında.
    hangisi daha önce fark edilmemiş bir şeyi peydah etmiş kitabında merak ediyorum.
    bu biraz farklı gibi cümleler hoş. bakalım okurum belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani aslında Yalnızlıkla ilgili bütün cümleler tamam , yok yani şeyler ama yine de etkileniyor , özellikle yalnızlığı sevenler...

      Sil