16 Eylül 2014 Salı

86-MELEZ - JENNIFER L. ARMENTROUT

Melez Sözleşmeleri I
Çeviri: Bilge N. Zileli ALKIM
3. Baskı 2014
331 Sayfa


Kerem'in Kitaplığından araklanarak okunan kitaplardan bir seri daha çıktı.

Melez, Melez Sözleşmeleri serisinin ilk kitabı .

Yazarı Lux serisinde tanımıştım.

Bu kez de başka bir tür yaratmış yazarımız , Yunan Tanrıları ile harmanlamış ve ortaya karışık yapmış.

İyi başladı seri.

Kitabı kimler okumuş diye bakarken , genelde bloggerların Vampir Akademisine benzettiklerini fark ettim.

Vampir Akademisini de yeğenden tırtıklayarak okumuşum fakat uzun zaman olmuş ve ben çok bir şey hatırlamıyorum seriden , o sebepten bu benzerlik bende sıkıntıya sebep olmadı.



20 yorum:

  1. ay okucam ben deeee merak ediyom tüm seriyi okuycam ya. bi de düşüş mü ne vardı onu da okuycam p c cast :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. P C Cast kitapları çok konuşuluyor ama ben bir kaç kez elime alıp yarım bıraktım.Bir türlü okuyamadım Deep yaa. :(

      Sil
    2. ben de düşüşleri gördüm ama okumadım , Kerem de yok zannederim , yine de bakmak lazım :D

      Sil
  2. Lux serisini de,Vampir Akademisi'ni de sevdiğim için bu kitabı da severim diye düşünüyorum. :) Yorumun için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin , güzel seri :) ilk kitabı benzetilmiş genelde, diğerlerinde aynı etki yok gibi...

      Sil
  3. Ben ikisini de okumadım amaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Demian'i okuyormussun,bakalim sevecek misin, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden ki , sen sevmedin mi :D

      Sil
    2. demian mııııı. bayılırıım. hermann hesse. en sevdiğim yazar. ne derler. hayatımı değiştiren yazar o. ya onun sayesinde yazmaya başladım ya. hocam o benim. kikikiii :)

      n.nardaaa. blogun nerde yaaaa. sen nerdesin. herşey yolunda mı. aile sağlık iş. iyi misin.

      eylemciiii :) narda görmesse ona sölesene bu notumuuu :)))

      Sil
    3. blogu açık ki, baksana :D

      Sil
    4. ama bomboş. nereye yorum yapılıyo kiiii. dün bugün baktım hep :)

      Sil
    5. buyur :)
      http://mavikalemdekiler.blogspot.com.tr/

      Sil
    6. anlamadım. dün "bomboşş tu. yayın yok diyodu. bugün açmış o zaman :)

      Sil
    7. :) bugün görebiliyor musun :D

      Sil
    8. evet. şeytan işi bunlar. hayat çok gizemli :)

      Sil
  5. Demian'ı sevdim. Ama sakin bir ruhla okunmalı bence. Şurada yazmıştım: "http://mavikalemdekiler.blogspot.com.tr/2014/02/18-kitabi.html"

    Bu arada, Deep, bahse varım Hesse senden önce benim yazarım olmuştur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sakin ruhla okunmalı, bol bol düşünceye sevkettiğinden oldukça sessiz bir ortam tercih edilmeli ve de tekrarları not edilmesi gereken bir defter gerekli...

      Sil