19 Aralık 2014 Cuma

122-TÜNEL FARELERİ -MICHAEL CONNELLY

 Çeviri :Semih KOÇ
1. Basım 2004
479 Sayfa

Yazarın hem Harry Bosch serisinin hem de kariyerinin ilk kitabı.

Edgar Ödülü almış yazarımız bu kitapla.

Her ne kadar verdiği detaylarla tempoyu yavaşlatıyor olsa da , sonucu olasılık tahminleri yaptırarak buldurmaya çalışsa da , ilk  kitap için oldukça iyiydi diye düşünüyorum.

Başka hiç kitabını okumadığım için , tarzı budur da diyemiyorum.

Ben Harry Bosch'u sevdim , bu melankolik , asosyal polis arkadaşa kanım ısınıverdi daha ilk sayfalarda.

Zannımca kendisiyle uzun süreli bir ilişkimiz olacak , zira seri olduğundan hepsini toplamak epey zamanımı alacak.

Polisiye-macera kategorisinde değerlendirmeniz gerektiğini , 'edebiyatta devrim yapmış baba' moduna girmeden okumanız gerektiğini belirttikten sonra, tanışmamış olanlara Connelly ile muhakkak bir iki kitaplık vakit geçirin diyorum.

Polisiye seviyorsanız :)

#guzokumasenligi
#senlikbahaneokumaksahane 

25.

2 yorum: