21 Nisan 2015 Salı

34-OBURLUK-ROBIN WASSERMAN


Çeviri:Belgin Selen Haktanır US
221 Sayfa


Kerem'e kitap bakıyoruz , gözüme sürekli bu seri takılıyor .

"Oğlum almak ister misin" , sorularıma , hiç olumlu cevap alamıyorum.

Sonra bir gün , "tamam" diyor Kerem ," o kadar istiyorsan alalım birini , seversem devamını da alırım".

2 günde okuyup bitiriyor , getirip kitaplarımın arasına koyuyor, "nasıldı" diye soruyorum , "gerekli değildi" diyor :D

Böyle kendinden büyük laflar etmesini de pek seviyor.

Neyse , okuyorum kitabı , son sayfayı çeviriyorum , aklıma aynı kelimeler düşüyor, "gerekli değilmiş" gerçekten.:D

Aslında liselilerin hayatları her zaman ilgimi çeker lakin  biraz uçlarda yaşayan bu bir gurup gencin hayatını sevemiyorum , sanırım serinin ortasından başlamış olmanın getirisi de unutulmamalı.

Bu arada nette bakındım da sanırım Kerem ve benden başka okuyan yok kitabı , lakin bir parti kütüphanesinde yılın en çok okunanı seçilmiş, bu seri.

Üzülsem mi , sevinsem mi bilemedim :D


16 yorum:

  1. Ben bu seriyi çok merak ediyordum, kaç yıl önce reklamları her yerdeydi, ama demek ki "gerekli değil"miş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Eren o.,
      evet gerçekten her yerde görmek mümkündü seriyi , belki benim de gözüme her yerde olmasından ötürü takılmıştır kim bilir ...Ya bakma sen bize , bazen kendimizden büyük laflar etmeye meyyalizdir :D

      Sil
  2. Ben ilk 2 sini okudum. Blogta da yazdım hatta :) Cidden gerekli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kontes,

      ya kusura bakma o zaman görememişiz seni , ya da google amcanın gözü kamaşmıştır blogun güzelliğinden ondan görememiştir :D aynı fikri paylaşıyor olmak ta ayrı bir keyif , aynı kitapla alakalı...

      Sil
  3. ne annatıyo yaaa amaaaa söleseneee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,

      yazdım ya yahu bir gurup liseli genç , kumarhaneler şehrinde:D bir de fazlaca depresif ruh halleri, sırları birbirlerinden sakladıkları ...

      Sil
    2. hımm tamam liseli anladım da böle peki neden oburluk peki :)

      Sil
    3. @deeptone,

      aslında oburluk neden pek belli değil lakin kızın biri bulumik belki ondandır :D

      Sil
    4. sen en çok ismi yüzünden mi okudun söleseneee. sen yemek diyet kilo mutfak konularında biraz hassassın yaaa yani meraktan mı okudun neden adı böyle diye :)

      Sil
    5. @deeptone,

      ben seçmedim ki 7 kitap bu seri Kerem seçti , niye diye sormadım ben de :D

      Sil
    6. peki peki tımams. ilk satırlarda sanki sen aldırmışsın gibi bi izlenime kapıldım ama yannış annamışım :)

      Sil
    7. @deeptone ,

      ya ben seri olarak al dedim ona , hatta bunu isteyince kaçıncı kitap falan dedim ama o zannımca bakmış daha önce hangisini okursan oku çok zorlamıyor dedi , bunu aldı , şimdi sen söyleyince bir daha düşündüm de hatta diğer kitaplardan değişik isimli olanlardan mı alacak diye baktım fakat buna yöneldi belki de diğerlerini almak istememiştir benim yanımda :D

      Sil
    8. hayat çok karmaşık bazen yaa :)

      Sil
    9. @deeptone ,

      evet özellikle ergenler annelerinin yanında hayatın çok karmaşık olduğunu düşünürler , yakinen şahidim. Sana niye karmaşık ki :?

      Sil
  4. yok benim için rahat hiç karmaşa yok. ben de kitapçıda düşündüm de ikinizi. insanların birbirini anlaması hiç kolay değil diye düşündüm. takıldım sana yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone ,

      ya işte diğerlerinin isimleri enteresan ya , belki utanmıştır falan , ama o zaman öyle düşünmemiştim tabisi, şimdi sen sorunca olabilir diye , ne biliim ya enteresan bir şey şu ergenlik , karmaşık harbiden , ama iyiyiz biz şimdilik keremle , şimdilik tabisi , sonrası için bir şey diyemiyorum :D

      Sil