11 Kasım 2015 Çarşamba

MİM-GÜNE NASIL BAŞLARSIN?

İÜ'lü Kitap Kurdu Yeğen mimlemiş beni :D

Gayet iyi bilmesine rağmen güne nasıl başladığımı...

Yazıya da dökeyim  , belki ileride aleyhime kanıt olarak kullanır :D

Kendisinin cevapları ve blogu için ;


Her sabah resimdeki gibi uyanmayı hayal ederek giriyorum yatağa.


Uykum gelsin diye kitap okuyorum , yatakta dönüyorum , kalkıp ütü bile yapıyorum fakat kendisi çok uzun bir seyahate çıkmış ya da İstanbul trafiğinde sıkışmış gibi gelmek bilmiyor.

Çalışmasam da sabah erken kalkmak zorundayım çünkü öğrenci annesiyim.



Gözünü açıp , enerji baloncuğu , sevgi pıtırcığı olabilen insanlara bayılıyorum.



Eşim onlardan biri , bense üstteki abinin surat ifadesi ve Yıldız'ın saç modeliyle başlıyorum güne.


Kahve ve malum bağımlılığımı tatmin etmeden de ayılamıyorum.

En son da Kerem'e sıra geliyor:D

Sevgi pıtırcığı olanlar yapsın bu mimi :D



12 yorum:

  1. Herkes icin uyanmak cok zor bee :D su mim sayesinde blogger topluluğu olarak uykucu olduğumuz ortaya cikti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Dr coffee,

      aslında ben uykuyu sevmiyorum , mesela sabaha kadar otursam bana mısın demem lakin şu erken kalkmak olmasa :D

      Sil
  2. Kitaplar olmasa daha fazla uyurduk sanırım :) Gene de iyi ki onlar var. Biraz daha az uyuyalım olsun yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Zihnin Arka Sokakları ,

      bir ihtimal , evet iyi ki varlar hatta şu hayattaki en güzel şey onlar :D biraz daha uyuyalım ya :D

      Sil
  3. Ne güzel yeğeniniz mimlemiş :) Görseller mimi keyifli hale getirmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Herkes bilsin istedim, bilgiler paylaşıldıkça güzelleşir :D Umarım bir gün, prensesler gibi, hatta dizilerdeki Koreliler gibi makyajlı bir biçimde uyanabiliriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kağıt Salıncak ,

      diyorsun , tabii ki canım , çok güzel uyanmayı istiyoruz hepimiz , özellikle linerlı uyanmak en büyük hayalimiz :D

      Sil
  5. bir kitap aşığı olarak sizi tesadüfen buldum. çok başarılı bir blog olmuş elinize sağlık. amatör olarak yaptığınız bu blogdan para kazanmak isterseniz lütfen irtibat kurun. saygılar.
    tuncmert1515@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. ha haaaaa istanbul sana yaradı daha eğlenceli yazıyon ayol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,

      deme yahu , hemen melankolikliğe geri dönmeliyim :D

      Sil