17 Eylül 2016 Cumartesi

86-KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM--CAROL RIFKA BRUNT

Çeviri:Bahar ÇELİK
1. Basım 2013
527 Sayfa

"Her zaman hayal ettiğin gibi biri olduğundan emin olursan ve etrafında yalnızca insanların en iyilerine yer verirsen ertesi gün öleceğini bilsen bile bu umurunda olmaz."

"Yalnızca dünyanın en mutsuz insanları sonsuza dek yaşamayı ister , çünkü hayatları boyunca istedikleri hiçbir şeyi yapamadıklarını düşünürler. Yeterince zamanları olmadığını , hayattan paylarına düşeni alamadıklarını hissederler."

"Belki de sonunda istediğin şeyi yapabilmek için ölümün eşiğinde olman gerekiyordu."


********************

Kurtlara Söyle Eve Döndüm, ismiyle çeken kitaplardan biri .

Yine takasladığım kitaplardan ayrıca.

Bir aile hikayesi diyebilirim sanırım.

Ölüm de işin içine giriyor aile ilişkilerinde.

80'li yıllarda geçmesi göz önüne alındığında , günümüzde bazı şeylerin ne kadar farklı olduğunu görebilmek mümkün.

Sevmedim diyemem .

Ama bayıldığımı da söyleyemeyeceğim.




12 yorum:

  1. hmmm bir bakılmalı mı acabaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu ,
      bakın ya , seveni de vardır mutlaka :D

      Sil
  2. Gerçekten ismi ilgi çekici :) Merak uyandırıyor :) Okumalıyım sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Romanları takas etmek çok güzel bir fikir. Kitaplıkta her geçen gün sararan kitaplar için en iyi çözüm yolu olsa gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Sönmez ,
      kesinlikle öyle , kenarda eskiyip sararacaklarına , daha fazla kişi tarafından okunsa :D

      Sil
  4. Evet ismi çok çekiciymiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  5. ismi bana itici gelmişti, bir de olumsuz yorum okumuştum, sen de bayılmamışsın zaten:) ı-ıh okumam ben:)

    YanıtlaSil