6 Ekim 2016 Perşembe

94-KURBANI BESLEMEK- KENZABURO OE


Çeviri: Aykut DERMAN
1. Basım 1994
101 Sayfa

"Zavallı biz köylülerini kentlilerden gördüğü muamelenin , pis hayvanların gördüğü muameleden farkı yoktu; öyle ki gereksinme duyduğumuz her şeyi , vadimizi çevreleyen yamaçlardaki belli bir kaç yere düzenli olarak getirip yığıyorlardı."

*****************

Kenzaburo Oe 'dan okuduğum ilk kitap .

Bir uzun öykü.

Kitabın girişinde John Nathan tarafından uzun bir önsöz var , Oe hakkında.

Nobel Ödüllü yazarın , gerçekten harika bir kalemi ve müthiş bir hayal gücü var.

Hiç olmamış bir hikayeyi , tamamen gerçekmiş gibi anlatıyor, öyle ki okurken kendinizi o yamaçlarda geziyor, o derelerde yüzüyor hissediyorsunuz.

Oe'den ilk okuduğum kitap ama son olmayacak.




22 yorum:

  1. Sayfa sayısı da az bir çırpıda okunur eğer kütüphanede bulursam alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Okumalı o zaman bir çırpıda :)

    YanıtlaSil
  3. ben de Kişisel Bir Sorun'u okumuştum, hem ilginç bir konu hem de hoş bir anlatımdı, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  4. Açken ben ben değilim. Kitaptan önce Sneakers'ı fark edip white mı çıkmıııış! diyen düşüncelerime kızgınım şimdi :D
    Okumadığım bir kitap, çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı ,
      ahaha , niye kızıyorsun ya :D beyaz çikolata sevmediğim bir açlık anında alınmıştı :D
      rica eder, her zaman beklerim :D

      Sil
  5. Ben de epeydir okumak istiyorum ama bir türlü denk gelmedi:( bu kitapta güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      hemen göndereyim Gül Hanım :)

      Sil
    2. Çok naziksiniz sağolun:) Notumu aldım ben hallederim, sevgiler:)

      Sil
    3. Gül Akça ,
      :D peki :D

      Sil
  6. Okunmaya değer, önemli bir kitap gibi gözüküyor. :) en kısa zaman da okumak istedim :)

    YanıtlaSil
  7. Okumak istediğimi biliyorsuuun :D -her şeyi okumaya hevesli Salıncak- :D

    YanıtlaSil
  8. okuyacklarımın arasında olan bir yazar yaa :)

    YanıtlaSil