3 Eylül 2017 Pazar

BEŞ PARASIZDIM VE KATİLİMİ ARIYORDUM -DERVİŞ ŞENTEKİN

1. Basım 2014
2. Basım 2014
236 Sayfa

"Oysa elinde kılıcınla ölmüyorsan o ömrü yaşamamışsın demektir."

"Susarak katlanıyoruz her mutsuzluğa."



Kitabın seri olduğunu , 2. kitap olduğunu bilmeden aldım.

2. kitap diye de okumak istemedim, konu bütünlüğüne hakim olamamaktan korktum, sonra geçenlerde bir gün biri anlama sıkıntısı çekmezsin deyince , okunacak kitaplarımın  arasına yeniden girdi.

Fakat  olumsuz yorumlara denk geldiğim her defasında erteledim.

Ön yargılarımın kurbanı olduğum bir kitap daha .

Kitap polisiye , hem de iyi bir polisiye.

Hatta seri keşke devam etmiş olsa da gidip hemen devamını okusam diye düşündüm.

Çünkü bu hikaye uzayabilir.

Çok ta güzel uzar hem .

Siz de ön yargılarınızı kırın ve bir fırsat verin derim :D

9 yorum:

  1. Polisiye romanları çok severim. Tess Gerritsen'in Rizzoli ve Isles serisinin hepsini okudum hemen hemen. Bunu da okuma listeme aldım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mücahit Doğan ,
      bir Tess abla kadar değil belki ama ben sevdim :D

      Sil
  2. Kitabı daha önce gördüm mü emin değilim :) polisiye seviyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Güneşim ,
      ben de bilemedim , gördün mü ;;:D

      Sil
  3. Okumak isterim Eylem'ciğim, merakımı uyandırdı zira...Çok teşekkürler. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. İlkay Özgür,
    Agatha Christe 'den okuduğum bir iki kitaba dayanarak söylüyorum ki çok farklı iki yazar ile karşı karşıyasın :D

    YanıtlaSil
  5. Kıralım o zaman ön yargılarımızı :)

    YanıtlaSil