8 Eylül 2017 Cuma

YOLCU- ERIN BOWMAN

Çeviri:Gamze BULUT
1. Basım 2017
351 Sayfa

"Kin tutmanın aptalca olduğunu biliyordum ama hiçbir zaman affeden biri olmamıştım."

İlk kitaptan sonra hemen bitsin diyerek ve sıcaklarda hızlansın artık okumalarım umuduyla okunan ,tarafımdan  sevilen , kolay okunur , kolay anlaşılır ve keyifli vakit geçirtir kategorisine dahil ettiğim bir Kerem kitabıdır.

Kendisine teşekkür ediyorum ,

ergenlerin ne okuduğunu bir daha gösterip , yeniden mutlu olmama vesile olduğu için .


8 yorum:

  1. Yolcu deyince aklıma hemen zaman yolcusu geliyor niyeyse:)))
    Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Fantastik pek sevemiyorum ya ben :((

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, sitenizi harika buluyoruz. Ödül ve promosyon ürünler kazanmak yanında ayrıca blogunuzun internet dünyasında sesini duyurmak için bu etkinlik güzel bir fırsat. Sizleri de "Türkiye'nin En Harika Blogları" arasında görmek isteriz. www.blogumharika.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.


    Web : http://www.blogumharika.com
    Mail: iletisim@blogumharika.com
    Tel : +902123127066

    YanıtlaSil
  4. :))) ah ergen kitapları vah ergen kitapları, keyifli vakit geçirtiyorlar kesinlikle :)

    YanıtlaSil