31 Ekim 2013 Perşembe

93-RUHUMU ÖPMEYİ UNUTTUN-İNCİ ARAL

Turkuvaz Kitap
1. Basım 2009-158 sayfa


-Siyah Lale-
"İnsan geleceğin olmadığını önceden anlayamıyorsa, durdurmak ya da tersine döndürmek için kör zamana hükmedemiyorsa, havi bir bilinmezliğin için de sürüklenerek yaşıyorsa, dakikaların , saatlerin ne önemi var ki!
Gerçekte akacak , gidecek yeri olmayan tuhaf bir kavramdı zaman ve insan bunu ancak onarılmaz bir biçimde zarar görerek eksik kaldığında anlıyordu."


*Pembe Kayışlı Saat*
"Ölüm! Eğer çok yakınımızdaki birine değimişse ne kadar zordur ölümden söz etmek."



*Gelecek*
"Gözlerimin ta içine bakıyor
Başka bir bakış arıyorum , bulamıyorum."


11 Öykü var kitapta , İnci Aral'ın kalemiyle mühürlü.

Her biri için keşke roman olsaymış dedirten.

Ölüm, ana fikir.

Sadece kenarından köşesinden değil bazen tam ortasından yakalıyor kahramanlarımızı.

Not:Tırnaklar yine bana ait değiller. Tırnakları ve ojeleri ile katkıda bulunduğu her kitap adına teşekkürü borç bilirim .Teşekkürler NİLAY:)

6 yorum:

  1. inci aral seviyom ya.
    ama bunu öpmemişim.
    öykü haa.
    iyimiş.
    öykü yazamayan roman yazıyo zaten.
    lafını bitiremeyen.
    :)
    ama ölüm mü.
    ya ama nası.
    ay öle olmasın ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öpersin canım ya acele etme , elbet buna da sıra gelir:)
      He bu güzelmiş, lafını bitiremeyince roman olması durumu yani:)
      Ya öle değil de yani illa ölüm var ki, kaçamıyorsun..sen kaçsan bile o senden daha hızlı koşuyor...

      Sil
  2. Tam bana göreymiş. Çok merak ettim sepetime atacağım. Çok sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, yorumlarınla hep motive ediyorsun , sen sağol...

      Sil
  3. Acaba bu kitap kısa kısa farklı oykülerden mi bahsediyor? Merak ettim de :) yoksa kitabın ismine vuruldummm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kısa öyküler var içinde:)11 adet diye yazmışım:)İsmi de güzel gerçekten...

      Sil