30 Ocak 2014 Perşembe

SADE VE DERİN- DEEP TONE



2 yıldır blog yazıyorum, kitap blogu olduğumdan mıdır , ben de çok  yorum yapamadığımdan mıdır , çok fazla yorum alamıyorum.

Fakat öyle blog arkadaşlarım var ki , o kitap O'nun ilgisini çeksin , çekmesin fark etmez , yorum yapar,hal hatır sorar, düşündüğünü hissettirir ve  beni gülümsetirler.

Hatta bu kız çok düzenli yazardı, nerede kaldı yahu derler?

İşte öyle birisi bu da.
Ben de O'nun blogunda yazdıklarını merak ederim , bazen her yazısını günü gününe takip edemesem de , sonra gider muhakkak okurum.


Hiç tanışmadık , hiç karşılaşmadık ama kişilik olarak kendime benzetirim.Bazen ben düşünürüm , bir de bakarım O yazmış.Hatta "-yahu eve kamera mı koydun?" diye de sorarım.İşte bu arkadaş , Sade ve Derin blogunun sahibi , çok sevgili DEEPTONE kendi kitabını çıkarmış, biz takipçilerini de mutlu etmiş .



Kitabın hayırlı olsun arkadaşım , yazdıkların  çok kişiye ulaşsın, hayallerin rüyaların hep böyle seni bulsun , kalemin hep yazsın,yüzün hep gülsün.

Kitabı henüz okumadım çünkü bugün elime ulaştı , zaten yazdıklarını okuduğumdan hangilerini kaçırmışım diye notlar alarak okumayı düşünüyorum :)
Not :Deep kendi sitesinde kitabı nerelerde  bulabilirsiniz sorusuna cevap vermiş. Linke tıklayarak hem deep'in sitesine ulaşabilir, hem de kendi kaleminden kitap tanıtımını okuyabilirsiniz.

http://sadevederin.blogspot.com.tr/2014/01/sade-ve-derin-deep-tone.html


20 yorum:

  1. Yorumlar konusunda söylediklerine katılıyorum. Sanırım sürekli çekiliş yapsaydık yoruma doyardık :)
    Kitabı merak ettim. Bir bloggerın yazmış olması da ayrı bir güzellik benim için. Edinmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben artık yaptığım çekilişlerde bile yeterli yorumu almıyorum gibi .Sadece yorum yazanlar arasında yaptığımdan çekilişi , şart yok , şurt yok napsın millet kitabı :( Bloguna da bakın derim :)

      Sil
  2. hımmm hayırlısı olsun bende arada ziyaret ederim kendisini inş kitabınıda zevkle okursun bende alabilirim temin edebilirsem.merak da etmedim değil hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edilmez mi , çok yerde var , online yapıyorsanız kitap alımlarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz:)

      Sil
  3. ayrıca senin bloğun böle herkesle değil az ve öz bizimle güzel :D diyim kendimize pay çıkarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle ama , sizinle güzel , çok teşekkürler:)bazen çok ilgi yok kitap bloglarına diye üzülmüyor değilim ama , yapacak bir şey yok :(

      Sil
  4. :)
    aaaa du bunu okuyim.
    duymadım okumadım bilmiyom.
    sayende yine yeni birini keşfettim.
    kikiki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya ben de olmasam Deep halin nice olacak :)bu arada aynaya bakarsan de ki , imza da isterim :)

      Sil
  5. Yorumlarını bekliyorum o zaman canım. Deep'in de eline sağlık, hayırlı olsun kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumum belli aslında Sevdacığım , kendisini 2 yıldır takip ettiğime göre :)blog yazıları var kitapta da...Olsun sağolasın :)

      Sil
  6. Deeptone doğunun ve batının en çılgın ve bir o kadar da karakterli blog yazarıdır bence:)Yeni kitabı hayırlı olsun tekrardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyledir gerçekten:) hayrılı olsun , okuyanı bol olsun...

      Sil
  7. Seni okumak güzel önemli olan bu bence Eylemim. Deep in kitabı geldi en sonunda :) çok gurur duydum çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alsı'm.Ben de çok sevindim , kendi kitabım çıksa herhalde yakın duygular hissedecektim :)

      Sil
  8. Miss gibi bir kitap okurken ne güzelde demişsin deep diyorum çoğu yerde :)

    YanıtlaSil
  9. ne dalavare çeviriyosuuun :))))))

    YanıtlaSil
  10. Kitaba daha ulaşamasam da bir gün (dağıtımdan dolayı) ulaşacam inşallah :))) Fakat sıkıntı şu ulaşanlar kitabı anlatınca okumama gerek kalmayacak ondan korkuyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'in blogunu okuduğumuz halde kitabını da alıyorsak , bizim anlattıklarımızdan sonra sizin de okumanıza gerek kalır merak etmeyin...:D

      Sil