9 Şubat 2014 Pazar

11-DALAVERE-G. WILLIAM MARSHALL

Çeviri :Neşe OLCAYTU
1. Baskı 1972-560 Sayfa


İşin aslı kitabı  sahaflar fuarından aldım .

Hiç bir blogda da göremedim nedense , nette çok fazla yer bulamamış , eski kitaplardan biri daha.

"Katıksız gerçekleri yazdım," demiş yazar.

Kendisi, Amerikalı bir prodüktör ve film yapımcısı.

Fransa'da ,çok ünlü bir oyuncuyla film yapmış,ya da yapmak istemiş fakat filmden değil yapım sürecinden oluşmakta kitabımız.

Her ne kadar çok fazla cinsellik barındırdığı düşünülse de, kapağa bakmayın siz  ,bence içinde çok farklı hayatlar var.

Kitap yayımlandığı yıllarda çok ses getirmiş .

İçinde hakikaten gerçekler varmış ki;
 bu kadar olayın anlatılmasına rağmen kimse mahkemeye gidememiş.

Gerçek bir film hikayesi , gerçek hayatlar , tam bir drama.

Kitabın sonu;

" hayat...hey be...ne dalavere..."






6 yorum:

  1. Kapak gerçekten seksi. Ama içerisi pek öyle değil öyle mi? Sahafta bulursam alırım diyeceğim ama alırken utanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya içinde de cinsellik var , yok değil ancak ana mevzu değil , ve hatta hani şu çok severek okunan harlequinler ya da beyaz seriler kadar bile yok neredeyse ama tabi yetişkinler için olduğunu düşünmekte fayda var.Ben de sahaflar festivalinden almıştım :)Utandım mı hatırlayamadım şimdi , arada kaynadı herhalde :)

      Sil
  2. Ben de bu kapağı andıran bir kitap okumuştum.

    Kitabın kapağı oldukça müstehcenmiş aslında ama herhalde sahibi utandığından olsa gerek kitabı komple siyah ciltletmiş :)

    http://birazkitap.blogspot.com.tr/2014/01/cemil.html



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kaplamak bu tip kitapları özellikle dışarıda okurken faydalı olabilir , ama ben ne zaman kaplı bir kitap görsem aklıma yine müstehcen bir şeyler okudukları geliyor, dışarda okumadım bu kitabı hiç , hatta hacim olarak ta epey büyük olduğundan ince kitaplardan birini aldığımı hatırlıyorum yanıma :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. bir bak ama , okusan da olur bence , gerçi kalın öyle kitabevinde ya da sahafta okunacak gibi değil ama :)Gerçekmiş ya , gerçekten gerçekmiş , b kadar şeyin üzerine bir dava bilem açamamışlar adama...!!

      Sil