12 Mart 2015 Perşembe

23-DAISY MILLER- HENRY JAMES

Çeviri:Ayşe ÖZKAY
93 Sayfa


Henry James isim olarak , kitapseverlerin muhakkak duyduğu yazarlardandır. 

Oldukça üretken olduğu da aşikardır.

Amerikalı ya da Bir Kadının Portresi kitaplarını muhakkak duymuş , filmlerini izlemişizdir.

İşte bu da aslında oldukça ünlü ve oldukça kısa roman -öyküsü.

Gayet sıradan başlayan bu öykü , döneminin bohem yaşamını gözler önüne sermesiyle de önemlidir.

Ama en can alıcı kısmı ; sonudur.

Okumayan kalmasın :D

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @Dilekçe zaten çok kısa canım , oku gitsin :D

      Sil
  2. mimledim senii :D
    umarım yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım , yaptım , az sonra yayınlayacağım :D

      Sil
  3. okudum. yazarı da çook severim. ya bak bu thomass mann thomas hardy henry james filan çok iyi yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. ben "yürek burgusu" isimli derlemesini okumuştum, orada dasiy miller da vardı ama nedense çok sıkılmıştım -sanırım Ormandaki Canavar isimli öykü beni çok sıkmıştı:)-, o dönemin diline, anlatım tarzına biraz alışmak gerekiyor sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yürek burgusundan kaçınabilirim :D

      Sil