17 Ekim 2015 Cumartesi

72-ROCANNON'UN DÜNYASI -URSULA K. LE GUIN

Çeviri: Tüba Çele
1. Basım 1995
2. Basım 2013
133 Sayfa


Ursula K. Le Guin severseniz , bu kitabını da seversiniz.

Lakin hiç okumamışsanız , başlamak için doğru bir seçim olmaz.

Her ne kadar Le Guin tarzını korumuş olsa da , bir Yerdeniz Serisi değil hele Mülksüzler hiç değil.

Fakat bu romanında da Ursula uslu durmamış , yapmış yapacağını.

Yeni bir dünya mı istiyorsunuz , en alasından, ütopya mı  tercihiniz, daha iyisi nerede dedirtecek türden.

Distopik kısma dokunmadan geçtiği de görülmedi henüz yazarımızın .

Biraz da fantastik eklersek , sanıyorum Ursula'yı anlamanız garanti olacak.


Bu bahsi geçen mevzulara uzaksanız, aman diyeyim, sakın bulaşmayın.

Zinhar tat alamazsınız , memnun kalamazsınız , mutlu olamazsınız.

Kitapla , hayal dünyanızla , pozitivizminizle kalın.





6 yorum:

  1. Bu kitap yazardan okuduğum ilk kitaptı ama bahsi geçen mevzulara uzak değildim :) beni en çok etkileyen o kadar farklı dünya ve onlara ait öğeleri bu kadar kısa bir kurgu içine güzelce kendine has bir ahenk ile kaynaştırabilmiş olmasıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Taannanna,

      aslında Ursula severler , kesin severler de bundan başlamasınlar diye şeyettim ben :)

      Sil
  2. Merhaba
    Bu sene aslında U. LeGuin'in bu kitabını okumayı planlıyordum. Hem sizde okumuşsunuz yorumda yazarım diye. Daha sonra dedim Yerdeniz serisi yarı kaldı (ilk 3 kitabı okumuştum) onu bitireyim seri tamamlansın dedim kendime bunu listeden sildim. Yerdeniz son kalan kitaplarda artı size eşlik edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @epichan,

      aaa çok güzel olur , nasıl yapsak ki , sosyal medyada diğer platformlardan ya da mail ile iletişelim bu mevzuyu :D

      Sil