9 Ekim 2017 Pazartesi

AŞK VARMIŞ, AŞK YOKMUŞ-MİNE G. KIRIKKANAT

1.-4. Basım 2011
223 Sayfa

"Yazarlar yaşamı gammazlamak için vardırlar. Kapı ve telefon dinlerler , hatta röntgencidirler.Casuslardan farkları , gerçek öyküleri hayalle evlendirip okurlara satmaktır. Rapor değil ; roman, öykü yazarlar ve iyi ki ciddiye alınmazlar."

Sanırım Kırıkkanat'tan okuduğum  3. kitap. Biyografik aşklar anlatılmakta , eskilerin ünlülerinden. 

Çok sevdim yine :D

Sanırım bu eski zaman hikayelerini , her ne kadar biraz uçuk ta olsalar , seviyorum ben .

Victor Hügo'nun Juliette Drout'la ,
Elizabeth Taylor'un Richard Burton'la olan aşkını ayrı bir sevdim sanki.

Erkeklerin aşkı  hakkındaki fikirlerimi değiştirememiş olmalarına rağmen .


21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. MehtapveKitap ,
      göndereyim cicim , başka dikkatini çeken olduysa/olursa yaz :D

      Sil
  2. Kitabın ismini ve konusunu çok sevdim.
    Notumu aldım canım.
    Paylaşım için teşekkürler
    Sevgiler canım 😍 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar ,
      ben teşekkür ederim , sevgiler benden :D

      Sil
  3. Aaa! Liz - Burton aşkını mı yazmış? Vay canına, ben çocukken tanık olduk tüm dünya ve dolayısıyla Türkiye olarak. O zaman Hayat mecmuası vardı, rahmetli babam ciltlerdi yıl, yıl...onları alıp saatlerce okurdum ben de çünkü koca bir yıla ait oku, oku bitmezdi akşamı ederdim. İşte onlarda Liz- Burton aşkını hatırlarım, çocuktum ama çok ilgimi çekerdi, birbirlerine nasıl da yakışırlardı ama dünyanın en güzel kadını ile dünyanın en yakışıklı erkeklerinden birinin aşkı, e bu kitabı almalı:)
    Çok teşekkürler Eylem'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      ne güzel anılarınız var öyle :D evet onlar gibi pek çok aşk anlatılmış , geneli dikkat çekici isimler :D ben teşekkür ederim :D

      Sil
    2. Yaşlandıkça anılara bağlanıyorum:)
      Bak aklıma geldi o Hayat mecmuasındaki o makaleden (bol bol fotoğraflıydı)şöyle bir cümlesi vardı Liz söylemişti. Kitapta da belki vardır.
      "Gözlerimizin birbirine değen parmakları var sanki."


      Sil
    3. var sanırım , çok iyi hatırlayamıyorum ama :D

      Sil
  4. Yaa ne aşklar var ama ,ah banada nasip olsa :) Ne varsa eskilerde var sankim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatofotofan Tv,
      ay inş darısı başına diyelim ve fakat bu kadar büyük aşklar genelde pek mutlu sonla bitmiyorlar ne yazık ki, o halde sana mutlu sonlu olanından büyük aşklar dileyeyim :D

      Sil
  5. İlkay ÖZGÜR,
    evet kapak biraz itici fakat iyi yazarlarımızdan biri Mine Hanım , herhangi bir kitabından başlasan da olur. Bunlar biraz hem çok aşk hem de mutsuz sonlar gibi :((

    YanıtlaSil
  6. Mine Kırıkkanat'ın bu kitabını bilmiyordum hemen not ettim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      ben teşekkür ederim Gül Hanım ,seviyoruz Kırıkkanat , kaçırmayalım

      Sil
  7. Ooo biyografik aşklar, bakayım ben buna . sevgiler;)

    YanıtlaSil
  8. İçeriği Can Dündar'ın Yüzyılın Aşkları kitabı gibi mi? Tarihte yaşanmış ünlü aşkları anlatıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere ,
      evet canım Dündar'ın kitabını da okumuştum , benziyor fakat Kırıkkanat'ın kendine has bir kalemi var , okumadınsa herhangi bir kitabından başla derim :D

      Sil
  9. aşk hem de yaşanmış aşk, ne güzel okunur Eylem'cim, seevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      okutuyor Eren'ciğim, hem de çok güzel okunuyor :D

      Sil