11 Ekim 2017 Çarşamba

SEN BENİM DİĞER YARIMSIN- HOLLY BOURNE

Çeviri: Handan SAĞLANMAK
1. Baskı 2014
29. Baskı 2015
535 Sayfa


"İnsan nasıl okumayı sevmezdi ki? Bu gerçek yaşamın sepya tonlarından kurtulup gerçekten heyecan verici bir şeyler tecrübe etmek için tek yoldu."

"Siz kadınlar. Aşkın illa zor olmasıyla ilgili bu takıntınız da ne? Gerçek romantizm sadece felaketler içinde mücadele ederek mi elde edilir ?Neden kızlar hiçbir sıkıntı yaşamadan iyi biriyle tanışmayı hayal etmez ki?

"Gerçek aşk her derde deva olmaz .Gerçek aşk her zorluğu aşamaz. Ve en önemlisi gerçek aşkın sonu her zaman mutlu bitmez..."

********

Bakmayın bu kadar alıntı yazdığıma , kitabı sevmedim.

Tamam hafif , kolay okunur bir kitap olabilir ama sırf üstteki üç cümle için 500  sayfa yazılmış hissi verdi .

En önemlisi de benim için , bu kitabın baskı sayısı .

El insaf demekten başka bir şey gelmiyorsa da elimden ve her ne kadar bu tür kitapları okumanın iyi hissettirdiğini bilsem de 1 yıl içinde 29 baskı nedir , neyinedir anlamadım.

Takasla geldi , takasla gider .


27 yorum:

  1. Ahahahaha hemen anladım sevmediğini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damla EKER,
      beni sen de anlamazsan kimler anlasın zaten :D

      Sil
  2. Aa! Bir de bir yılda 29 baskı! Ama herkes buna aldanacaktır:)))Ooooo bir yılda 29 baskı muhteşem olmalı:))))iyi ki, tanıttın Eylem'ciğim. Demek baskı sayıları da aldatıcı oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      aldanıyor zaten , bknz BEN :D

      Sil
  3. Adı çok güzelmiş ama, kapağı da öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      keşke aynı derecede içi de güzel olabilseydi :D

      Sil
  4. Senelerce bu kadar baskı yapmayın kitaplar var yazarlar var bu da gösteriyor ki bizim insanımızın Seçti kitaplar bazen çok gereksiz çok hafif kitaplar olabiliyor ne diyelim bilinçli okullar nasıp etsin rabbim bu millete

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur ,
      kocaman bir "amin "gelir bu yoruma :D

      Sil
  5. Son alıntıdaki mutlu bitmez kısmı yok mu? Hah işte onun hatırına mı yaptı, ne yaptı onca baskıyı? :)) Mutsuz aşıklar çullanmıştır. Ben hariç. :) Aslında okuyacaktım sanki bir ara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEhtapveKitap,
      ahaha , takasla geldi ama okumak ta istedim yalan yok :D

      Sil
  6. Demek ki çoğunluğun yaptığı şeyler herzaman doğru olmuyormuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred,
      doğru olabileceğini düşündüğüm bir önerme , teşekkür ederim :D

      Sil
  7. Kolay okunacak kitaplardan. Ben hikayeyi sevmiştim. Çok okuduğum bir tür değil ama zaman geçirmek için olabilir bence :))

    YanıtlaSil
  8. Böyle kitapların çok satması beni de hep şaşırtıyor o yüzden popüler kitaplardan uzak durmayı yeğliyorum. :D

    YanıtlaSil
  9. ara sıra çerez niyetine bu tarz kitaplar iyi olabiliyor ama 29 baskı ????sanırım ülkece içinde bulunduğumuz durumlardan dolayı herkes ciddi şeylere bakamıyor bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma ÜZMEZ,
      bence de okunur , hatta zaman zaman okunmalı bu kitaplar ama ülkede bunun 4'te bir baskısına ulaşamamış o kadar değerli kitap var ki :(

      Sil
  10. 29 baskı mı? İyiymiş! Kitabı okumadım ama yorumundan sonra bir soğukluk oluştu. :) Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
  11. Bir türlü aradığımız çerezleri bulamadık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt SAlıncak,
      keşke artık aradığımız çerezler bizi bulsa :D

      Sil
  12. bazen böyle sanki makineye yazdırıyorlar gibi oluyor, seri üretim..:)

    YanıtlaSil
  13. İlkay ÖZgür,
    değil mi ya , tek bırakmadığın için teşekkürler:D

    YanıtlaSil