29 Kasım 2017 Çarşamba

YANSIMA / LANDE - DENİZ ERBULAK

1. Baskı 2015
424 Sayfa

"Kuytu köşeleri severdi kızı.Kışı , soğuğu, rüzgarı , karı , yağmuru sevdiği gibi."

"Bazen yansımanın yolu değişir .Başka bir hayatın içinden geçer .Sonra o başka hayattan senin gibi biri gelir ve bize kaderden bahseder."

"Bu bir  oyun .Birileri yazarın üzerinden bu oyunu kuruyor...ve hepimiz bu kurulan oyunda yönetiliyoruz."

********

Bu kitap bir harika ;

Hem kurgu , hem gerilim, hem distopik, hem fantastik , hem korku ,hem macera  , hem seri ve hepsinden güzeli yerli bir kalemin elinden çıkma.

İnanmazsınız ne zamandır bu kadar heyecan verici bir kitap okumamıştım , hele de yerli bir yazardan , hele de bir kadın yazardan.

Deniz Erbulak , her kitabında olduğu gibi bu kadar şeyin içine , nezaketi de sığdırmış .

Nasıl yapıyor bilmiyorum ama kitabı üzerinde yazarın ismi olmadan okusanız bile Deniz Hanım aklınızdan geçebilir gibi geliyor bana.

Çünkü o nezaketi verebilecek başka bir kalem daha yok .

Bu kadar sert bir hikayede bile hem de .

Serinin devamını da edindim ve okumak için sabırsızlanıyorum .

Deniz Erbulak için de kütüphanemde özel bir bölüm oluşturma zorunluluğu doğuyor bu durumda , görülüyor ki kendisiyle daha çok kitapta buluşacağız .





32 yorum:

  1. Hiç okumadım Deniz Erbulak kitabı ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      kalemine kefil olabilirim sanırım :D

      Sil
  2. Ben de hiç Deniz Erbulak kitabı okumadım ama yanlış hatırlamıyorsam senin birkaç yorumunu okudum. Yazarı sevdiğin anlaşılıyor. Ben de okuma listeme ekliyorum. Son zamanlarda iyi Türk kadın yazarlar okudum, Deniz Hanım da onlardan biri olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      doğrusun canım 3 ya da 4. kitabı bu okuduğum :D çok seviyorum :Dinş :) keyifli olsun :D

      Sil
  3. hımmm alayım listeyeee :)

    YanıtlaSil
  4. Huzur'u bitirip başlasam mı :D Şu an bana kitaplıktan göz kırpıyor :D

    YanıtlaSil
  5. I never read, but from your review would like to read this interesting book. Thanks dear
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sheweta Shah ,
      Thanks for your comment , i hope you are taken with this book :D

      Sil
  6. hiç okumadığım bi kitap daha, aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç Deniz Erbulak okumadım ama bu çok cezbedici:) seri de kaç kitap var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      3 adet Gül Hanım, sayfa sayıları biraz fazlaca ama sizi korkutmaz diye düşünüyorum :D

      Sil
  8. Bu kitabi okuyacaklarim arasina aldim tsk.ler .. benim blogumada beklerim yeniyim daha ilginizi ceker umarim 😊 hoscakaln

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlican Çırak,
      ben teşekkür eder, seve seve gelirim, uzun ömürlü olsun dilerim :D

      Sil
  9. Hiç okumadım niyeyse hep rahmetli Altan Erbulak'ın eşi olarak hatırlıyorum, bu kadar iyi bir yazar olduğunu senin sayende öğrendim. Daha önce de bir kitabını tanıttığını hatırlıyorum. Not aldım, emeğine sağlık Eylem'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      o Erbulak' larla ilgisi yok bu yazarımızın , gerçi Altan Erbulak'ın bir kızı yazar evet ama bu o değil :D evet o tanıttığım da bu yazar yine :D senin de kocaman yüreğine sağlık :D

      Sil
  10. vaay Deniz ERbulak okumadım hiç ama çok iddialı, listeme ekliyorum Eylem'cim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. hiç okumadığım bir yazar Deniz Erbulak ama girişi öyle bir yapmışsın ki gerçekten insanın okuma iştahı geliyor yahuu. hele de bir türk ve kadın yazardan dediğin gibi böyle inanılmaz bir eser çıktıysa onu mutlaka ön plana çıkarmamız gerektiğini düşünüyorum. birde fantastikten distopyaya gerilime kadar her şeyi barındıran kitapları pek bir severim ha birde yazarların karakteristik özellikleri kitaba yansıyor bir imza gibi oluyorsa adeta. deniz hanım ile en kısa zamanda tanışmayı isterim. eğer seversem bu senin sayende olacak bana böyle güzel bir yazar kazandırmış olacaksın. şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye Kip,
      bu yazarı okuyun derim :D Diyorum , dedim hatta ...bence de artık daha fazla isminin anılması gerekiyor :D umarım çok seversin , bekliyorum yorumlarını :D

      Sil
  12. Hiç duymadığım bir kitaptı ve alansal olarak bayağı geniş açılı bir kitapmış. ^_^ Fantastik, gerilim, dram, korku... Ne ararsan var. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Akay,
      aslında bana göre öyle de mutlaka resmi bir kategorisi vardır :D

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. maviye iz süren ,
      haydi oku da fikrini bilelim , dediklerimden birisin :D

      Sil
  14. İlk kez senden duydum. Deniz Erbulak kim acaba?
    Sağol tanıtım ve paylaşım için. ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat İzlerim, Kitap Sesleri,
      Doğan Kitap sitesine göre ,
      "Deniz Erbulak, 1971’de Manisa’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini bu kentte tamamladı. Akdeniz Üniversitesi’nden 1992 yılında jeoloji mühendisi olarak mezun olduktan sonra, KKTC’de ve Manisa’da jeoloji mühendisi olarak çalıştı. İlk ve orta öğrenimi boyunca çeşitli hikâyeler ve roman taslakları yazdı. Mühendis olarak çalıştığı dönemde de yazmaya ve roman denemelerine devam etti. Yazma tutkusu yakasını bırakmadı ve 2003 yılında çocuk okurlar için yazıp resimlediği hikâye kitapları, K Yayınları tarafından yayımlandı. 2007 yılında ilk gençlik romanı 14 Yaşında Bir Genç Kızım Ben Doğan Egmont’tan basıldı. Bu romanın devamı ve ardından gelen diğer seriler genç okurlardan çok yoğun ilgi gördü. Yetişkin okurlara yönelik fantastik ve bilimkurgu türünde yapıtları olan Erbulak’ın Yansıma seri adıyla Lande (2015) ve Luda Kuka (2016) romanları DEX’ten; Kıyametle Savaşanlar (2011) ve Aşkın Ötesinde (2011) romanları ile Türk edebiyatının ilk gotik örneklerinden Adak (2014) romanı İthaki’den çıktı. Deniz Erbulak, eşi ve iki oğluyla Manisa’da yaşıyor ve yazı hayatını sürdürüyor."

      Sil
    2. Sevgili Kitapeylemi, güzel yorumunuz için teşekkürler. Size bir e-posta gönderdim ama benim outlook hesabım geçen haftalarda biraz sorun yarattı. Elinize geçtiğini umarım. Sevgiler. Deniz Erbulak

      Sil
    3. Deniz Eebulak,
      Deniz Hanım , ne yazık ki mailinizi alamadım , eylemkerem01@gmail.com adresime mi göndermiştiniz ?Gerçekten üzüldüm sorun olmasına , sizinle iletişime geçebilmek bile bir harika , zaman ayırıp bloğuma uğradığınız için teşekkür ediyorum. Sevgiyle hep.

      Sil